Kızlar aralığın sonunda doğumun var. İlk çocuğumda ozaman 26 aylık olcak. Şöyle bi sorunum var. Baston bebek arabamız var. Bide norml traverl sistem var. Ama ben tek başıma dışarı çıksam ikisini aynı anda süremem. oğlumda bebek arabasıni çok seviyor. Ona sen yürü bebek binsin desem.kiyameti kopartır. Eşime soliyuyorum bensiz gitme ozmn araba almaya gerek yok 2 tane var dio. Ama ben o olmadan asla dışarı cikamicam. Bitsne ikiz bebek arabası tarzı bi araba alalım diyorum. Kararsızım. Sizce ne yapmayalım???