babylook herkese merhaba😊 0.3 ay baya alt üst takım almışım kaç gün giyer acaba diye düşünmeye başladım…?artık 3.6 ay almalıyım galiba birde zıbın yeni doğan için nasıl almalıyım?😊
Nur_50 babylook 1-3 ay bende 5 takım aldım 1 tane 5 li hastane çıkışı 0-1 ay 6 sıfır kol atlet 1-3 ay 10 zıbın atlet sıfır kol😃 1-3 ay 1 tulum 1-3 ay 1 penye hırka 1-3 ay 5 uzun kol zıbın 5 alt don 😃 3-6 ayda 3 uzun kol zıbın 3 alt don 3-6 ay 1 tulum
Drnzgn babylook bebeği iriliği e gore degisiyor ama bende ilk hamileligimde çok almıştım bazılarını bir kere bile giydirme Nedim hemen büyüyor bebekler bu yüzden şimdi ki hamileliğimde azar azar alacağım ve büyük bedenleri de şimdiden alıp koymayı düşünmüyorum büyüdükçe alacağım
umaydurununannesi Nur_50 03 ay arası kıyafetlerı cok gıyemıyo 1 ay anca zayıf bı bebek olursa anca oyle gıyer 2 ay 3 6 almaya bak gerısını sonra 69 al begendıklerınden
babylook Nur_50 ben baya setler takımlar almışım inşallah olur 3.6 alırım artık alışverişe çıkıp olmazsa artık nasip🙂
Nur_50 babylook kesinlikle beli yükselen alt çok iyi oluyor bebiş belini sıkmıyo hatta zıbın böyle tercih ettim giydirmesi kolay olsun diye
Nur_50 Drnzgn çok doğru bende aynı görüşteyim doktor bebek boyu uzun olacak dediği için yenidoğan almadım 1-3 ay aldım birkaç 3-6 ay o kadar doğsun boyuna kilosuna göre alayım dedim