Merhabalar,
31+3 haftalık hamileyim.Şeker yüklemesinde şekerim yüksek çıktı.Doktor dahiliyeye yönlendirdi fakat gitmedim.Evde düzenli ve dikkatli bir şekilde şeker ölçümü yaparak devam ettim.Herhangi bir sıkıntı yaşamadım.Dün hastaneye gittim.Doktor Bebegimin 1860 gram olduğunu ve kilosunun fazla oldugunu söyledi diyetisyene yönlendirdi.Diyetisyen bize bir diyet listesi verdi ve bugün başladım.akşama kadar herşey yolundaydı bir sıkıntı yoktu.1. Saat sekerimi ölçtüm 115 çıktı.Sonra aniden terleme baş ağrısı halsizlik basladi.Once tansiyon diye düşündüm ama sonra sekerimi ölçtüm aniden 57 ye düşmüş.ilk defa böyle bişi yaşadım.yogurt yedim,süt içtim yine de biraz terleme ve halsizligim var.Diyetisyene de ulaşamadım ne yapacağımı bilmiyorum var mı böyle bir durum yaşayan aranızda?
Kusura bakmayın uzun oldu 🙏