evin_3315 Cinsiyeti kaç haftalikken öğrendiniz ilk gebelik benim çok.merak ediyorum açıkçası bilgisi olan varsa yazabilir mi?
Balpamuk evin_3315 ben 17 haftalıkken öğrendim o zamana kadar zaten net bi şekilde erkek bebek belli olmuştur da gittiğim hastane beni oyaladı durdu şimdi değil deyip geçiştirdiler ayy hala sinir oluyorum 🙁
Balpamuk Filizsz ayy gerçekten öyle 5 buçuk hafta oldu bi an önce gelse de cinsiyetini öğrensem diye çatlıyorum 😆😆🥰
Filizsz Sermec27 ben sorduğumda cinsiyet icin küçük dedi belkide bakmadi bidaha gidcm iki hafta sonra bekliyorm sabriszlikla 😊
Filizsz Balpamuk benim 12+6 bekliyorm bir iki hafta sonra gideym de net gözüksün 😊 ama hergun karnima bkiyorm sekli degisik geliyo sonra kizimda da böyleydim diyorm sonda sbar et diyom valla zor beklemek
Ummuhan_Ozer evin_3315 11ci ve 16 cı haftalarda iki ayrı doktor kıza benzetti çarşamba günü detaylı usg ye giricem merakla o günü bekliyorum bakalım doğrumu diye burada yapılan cinsiyet tahminlerinde hep erkek dendi bende bir umutlandım bakalım nasip