Merhaba kızlar . Kürtaj olalı 32 gün oldu hala adet olmadım ve betam sıfırlanmadı. Benim merak ettiğim 3,4 gündür sabah ve akşamları kasık bel ağrısı ve göğüs ağrısı oluyor. Hasta olacağım sanıyorum ama olmuyorum. Koyu sarı gibi sümüksü akıntı var peçeteye silince geliyor. Aynı sorunu yaşayan var mı? Bu arada korunuyorum hamilelik durumu yok.