ressamanne_ Kızlar kasık ağrım çok vardı geçti solda biraz oluyor, belimde biraz ağrı var akşam gaz başladı çok fena afedersiniz ishal oldum 2 dir çıkıyorum anlamadım belirtimidir?
1Anneadayiiii ressamanne_ benimde bat 19 salı günü aşılama oldum ayakta durunca kasiklarim ağrıyor yatınca geçiyor umarım tutunma ağrısıdır vebu ay kavuşuruz mucizeme 😍
Gmzydn Benimde bat 19 iki gündür kasıklarıma sanki bıçak saplamıuo aşırı akıntı oluyorum bide bugün midem yanmaya başladı ama regl belirtisimidir anlayamadım çünki her ay bu belirtilerle regl oluyorum 🥺
Solmaz-Papatya Bat 20 ama yumurta geç çatladı 6 ,7 pikti 8 çatlama oldu bugünde yoğun bir sırt ve kasık ağrısı var bıcaklar sol kasıgıma saplıyor sanki
Solmaz-Papatya deniizz_ inşallah canım benim ya 21 eylül doğum günüm zaten Rabbim bize hediye eder inşallah 🤲