Fnyuy busra_ulcay153 benim pazartesi gününe randevum var tam 38+1 oluyorum doktorum 38.haftada bakarız çatına dedi 😬 ama doktordan doktora değişiyor kesinlikle kimi doktor hiç yapmıyor tamamen doğumun kendi akışında başlamasını bekliyor 🤷🏻♀️
Mlkgln Benim doktorum 38. Haftaya girince gel dedi . 38 haftada gidip çatı muayenesi olacam. Olanlar nasıl geçirdiler neye göre bakılıyor bilgisi olan bilgi verebilir mii
Servez Benim 36. Haftam da oldu tabi doktor dam doktora değişiyor bu durum ve de senin durumuna göre de bakılıyor değişiyor anlayacağın
Mummumlilo 38 de yaptı geçen hafta ama devletteki doktorlar yapmıyor sanırım ben hem devlete hemde özele gidiyorum özeldeki yaptı devletteki yapmadı.
Asikiz19 busra_ulcay153 Ben 37+2 de gittim en son lafı bile geçmedi. Ben de istemiyorum zaten:) bir sonraki randevum 39+2 de ama bence benim doktorum hiç yapmayacak