AsliDila Yani direk isim vermek istemiyorum ama bayan doktorsa sizinkide tek zaten,ama nedense çok olumlu yorumlar okuyorum kendisiyle ilgili genel tavrı çok rahat ve alaycı çok endişe ettiğim bişeyi soruyorum mesela aa acaba hamilemisin diye cvp veriyo o anda ben direk düşüyorum bunlarıda geçtim ikili testim olmadan ısrarla nifty testi yaptırmak için fazlasıyla endişeye ve korkuya sevketti malesef beni uzun uzun konuşarak ama dün çok şükür sonucum çıktı raporları msjla gönderdim verdiği tek cvp -normal oldu üstüne bi açıklamanız yokmu diye yazdığımda tabloda yeşil kısımda düşük risk anlamına geliyo diye cvp verdi devam etmemiz mümkün değil malesef🤦🏼♀️Çok uzun yazdım galiba söylediğiniz doktoru bilmiyorum ben bodruma bu yaz taşındım ama doğumu nerde yaptırıyor doktorunuz bide muayene ücreti nedir?