1melek-annesi Acemiiiii bence erkek çocuklar erken geliyor benim çevremde kız çocuğu olanlar hep 40 haftayı geçti bende ilk gebeligimde kızım 41 hafta 3 günlük doğdu o bı söylenti sadece
Alyel Bende tam onu dusunuyordum herkez öyle söylüyor arkadaşlar bilginiz varmı bu prensesler erkenmi geliyor
Churcill Acemiiiii hiç sanmam ben de inanmıştım bu söyleme dedim 37 38 de doğar bu kız ama 40 ta geldi hanımefendi 😂