Evrem990 Kızlqr 32..haftadyim geçen cumartesj kontrolum vardi asla gostermedi yüzünü.bugun yine gittik yine yokk😀😀renkli ultrason almayi geçtim normal bile zor verdi doktor🤣sizinde oluyormu böylee yoksa tek benimkinimi böylee
Yazmelegi_ Evrem990 benimde hep öyleydi neredeyse yüzü görünen 2 tane felan var heralde şimdi doğdu hâlâ bazen elleriyle gözünü yüzünü kapatır
Eso66 Evrem990 benim kızım da asla göstermiyor hep elleri yüzünde hic göremedim 36 haftaya gircez artık
Stella55 Benimki de öyle 26 dan sonra falan hiç göremedik, doktorum 10 çocuktan 1 i falan anca gösteriyor dedi 🫠