Piyorid bende şuan yatıştayım enfeksiyonum vardı üç gündür yatıyorum gerek doğum servisi gerek yatan hasta servisi o kadar ilgili hemşire ve ebeler var ki şaşırdım bu kadar beklemiyodum. Bazı süreçlerde aksaklıklar var tabi ama çoğu devlet hastanesiyle kıyasladığımda bende memnun kaldım eğer çıkarsam doğum için tekrar burayı tercih ederim👍🏻