Selam arkadaşlar.sezeryan olacağım ve çok korkuyorum açılmamin olmasından çünki anne adayını sıkıntıya sokacak durum!..🥺 bu gün karnım çok ağrıyordu aff edersiniz. Sanki cinsel organ şişmiş gibi böyle patlicakda içinden bir şey cikcakmis gibi… Bazıları kız bebek olduğu için şişkinlik ola biliyor diyor ben ise ne alaka diyorum.🤷🤦.Doktor erken ala biliriz demişdi çünki nakilli hastayım. 4 gün sonra kontrol için hasdaneye gidcem.sizce ne yapayım.? Bedenimde esiyor