26 haftalık gebeyim en son 1 hafta önden gidiyordu. Çok hareketli bir bebekti maşallah ilk gebelik olmasına rağmen 18 de hissettim 20 de falan dışardan sert vurmaları görünüp elini koyan hissediyordu. Ama şuan karnım çok sertleşti artık alan mi dar geliyor bilmiyorum bı anda karnım dışarı fırlayacak gibi sertlesiyor. Elleyince çok sert geliyor elime. Kafası mi artık poposu mu bilmiyorum. Ama bir şey olmaz demi bu kadar karnımı kasmasi normal mi bildigin karnım kasılıyor. Sürekli oynuyor deprem oluyor gibi sanki içerde tepiniyor. Bir şey yoktur demi