Reyho saçmalığa bakar mısın ya ben düşük önleyici iğne kullanırken doktorum kahverengi leke gelse önemli değil ama kırmızı tek damlla gelirse bile hemen acile gel demişti. Geçen gün de bir arkadasim öyle oldu kız 9 haftalık düşük önleyici ilac kullanıyor kırmızı kanaması varmış doktoru yat dinlen demiş bana yazdı bende benim doktorum kırmızı kan önemli demişti dedim sonra hastaneye gitmeye karar verdik hastanede düşük riski gördüler kanaması çoğalmıştı tedavi uygulandı çok şükür şuan iyi. İnşaallah sana da doğru düzgün bakarlar da en azından bir doktor muayene eder ona serum falan takılmıştı iyi gelmişti