Gayeeee 1 çay bardağı suya bir çay kaşığı karbonat koyup güzelce ertitin gazlı bezle günde 3 kere falan temizleyin düzeliyor. Dilini dudaklarını emzik biberon sizin gogsunuz yani bebeğin ağzına değen ne varsa silin geçiyor kizimdada oldu düzenli yapınca düzeldi doktor söylemişti bunuda bana hiç ilaç kullanmadım böyle yaptım