Tucemsiiii Bende 33+1 im çam sakura takipliyim. Nasip olursa inşallah doğum oraya düşünüyorum. Şimdilik bir olumsuzluk dr olsun hemşire olsun yaşamadım.
Doğum maşallah elbette zordur lakin güzel bir doğumunuz olmuş. Allahım sağlık versin ikinizede inşallah.
Kesi atıldı dediniz onu herkese mi yapıyorlar açılma durumuna göre mi. Bide dikişi hissediyor musunuz