Mmeelliikkee Zeehraaaa çoğunlukla enfeksiyon çıkıyor idrar yollarında , bol su için , sıvı alımınızda eksik olabilir bulantı vs varsa , rutin tahlillerde idrar istiyorlar zaten enfeksiyona bakılır fitil verebilir drunuz ..
Zeehraaaa Mmeelliikkee idrarda enfeksiyon yok 4 5 gün önce tahlillerim çıktı. Progeston fitil kullanmıştım ondan oldu galiba. Bol su içersek iyi gelir dimi
karkacilknur İdrar sırasında oluyorsa enfeksiyon olabilir doktorunuza söyleyin bence bende öyle oluyordu enfeksiyon çıktı