Wera sunshine_ karnin artik esnedigindan bunlar olması normal bu haftlarda 16dan sonra çikmaya çok hızlı başĺiyor
sunshine_ Wera bazen ayaktayken falan gerildiğini falan hissediyordum o yüzden o zaman ama bugün artınca korktum
sunshine_ Mavimsii_56 bebek hareket ederken mi sen hareket ettiğinde mi ? Ben daha henüz bebeğin hareketini hissedemedim😔
Mavimsii_56 sunshine_ yok bnde hissetmedim bnm hareketlerimde kalkıp oturmm da önceden böyle bi agrı fln girmiyodu yeni yeni oldu
karkacilknur Kısa kısa oluyorsa sorun değil ama uzun süreli ve şiddetli oluyorsa bence doktora bir gidin
sunshine_ karkacilknur sabahtan beri yoktu da son Bi kaç saatte şiddetli oldu normalde böyle olmuyordu
sunshine_ Yagmurun2 anladım teşekkür ederim peki bu haftalarda bebeği veya hareketlerini hissetmiş miydiniz çok mu erken ?
karkacilknur sunshine_ biraz daha gözlemleyin bence ılık bir duş alın ben öyle yapıyorum rahatlatıyor biraz
Yagmurun2 sunshine_ 18. Haftanın sonlarına doğru hissettim ben ama daha erken yada daha geç hissedenler de var tabi zaten 20. Haftada aşı olunuyor eğer bilgi verilmediyse sağlık ocağına git
karkacilknur 17+5 günlüğüm hala hissedemedim bazen karnım sertleşiyor sanırım geriyor kendini doktor 24 e kadar hissetmeyebilirsin demişti karındaki yağla alakalı sanırım
sunshine_ Yagmurun2 inşallah bende hissederim hemen evet arıcam demişti ebe hemşire zaten 20. Haftada doktor kontrolüm de var hayrlısı teşekkür ederim canım 🌸