Dün muayene sırasında doktor sancılarım düzenli diye yatış verdi. Ama açılma 1 cm . Ve 7 8 saat hiç açılma olmadı. Bebek 36+5 olduğu için suni sancı vermediler. Bende beklemenin anlamsız olduğunu düşünüp taburcu oldum. Sizde böyle şeyler oldu mu? Bebeğin gelmesi çok sürer mi