dgd34 merhaba kızlar 36. haftada bebişe kilo aldırmak için ceviz muz kaşar dışında ne önerebilirsiniz doktor 19.09a gün verdi o zamana kadar en az 500 600 gr alır mı sizce
Nisn23 dgd34 maden suyu, sade kefir, süt, yumurta bunları tavsiye etmişti doktorum. 35-36.hafta arasında yaklaşık 600 gram almıştı.
Dogan-ca29 dgd34 karpuzla pekmezin de kilo yaptığını duydum fazlası şeker yapıyor da diyorlar ama sizin gününüz az kalmış minik kilo alsın diye deneyin isterseniz… Sağlıkla kavuşun yavrunuza inşallah 😇🥰
stoprak dgd34 şekeri bol meyveler tüketin. Çok fazla meyve yedim. Benim bebiş biraz fazla kilo almış. Nasıl doğar bilmiyorum
Bugraninannesiii dgd34 kabak çekirdeği fındık badem kefir ve kesinlikle nesguik güzel kilo aldırıyor.
dgd34 Denizezell doktorum izne çıkacakmış ya 19u ya 26sı dedi o aralıkta suyun gelirse ben yokum dedi mecbur 19unu tercih ettim zaten sezeryan olunca 38de alıyorlar doğuma 37den sonra normal zamana giriyor artık dedi
dgd34 Nisn23 bir haftada 600 gram çok iyi inşallah bizde alırız maden suyunu duymamıştım teşekkür ederim
Agg0207 dgd34 keşke 26 yı secseydin canım erken zamanda doğunca bebeklerde çok gaz yaşanıyor doğduktan bı hafta on gün sonrasında bağırsakları tam gelişimi bitirmedigi için
Nisn23 dgd34 benim de 35.haftada 2300 civarındaydı. Bunları tükettim hep ve tam 36 da 2900 olmuştu. Maden suyu (sade olanlardan) eğer tansiyon probleminiz yoksa tüketin. Hemde magnezyum açısından çok iyi.
Yagmur1212 dgd34 bende kilo almasın diye arastıranlardanım suyu fazla oldugu ıcın bızımkıde kılo alıyor Hurma,yumurta ,meyve ,dondurma , karpuz bu tarz seyleri kılo yapıyormus bıde kefır
Momboy dgd34 doktorum kefir ve ceviz ve et tüket demişti.uyguladım ve 2 haftada 600 gram aldık ben şaşırdım ve çok mutlu oldum 🧿🧿🧿🥰