Berraeray1 19 kanama başlayıp 26 ağustosta düşük yaptım 1 kaç gün sonra kanamam bitti normalde tahmini adetime 1 hafta var ama bugün kahverengi leke gelmiş adet erken oluyor olabilir miyim?
Ferdane23 Berraeray1 geçmiş olsun bende 6 ay önce düşük yaptım tüp bebekti ben kendim düşürdüm parçalanmış zaten içerde 1 hafta kanamam oldu benim sonra da adetim baya bı gelmemişti ama herkeste farklı olur normaldir o lekekenme
Berraeray1 Ferdane23 kendi düştü 19 ağustostan 27-28 Ağustosa kadar adet oldum ikinci transfer için adet olmayı bekliyordum ama tahminimden 1 hafta erken adet oldum
Ferdane23 Berraeray1 olabilir canım bı sıkıntı olmaz benimde öyle olmuştu havalardan olabiliyor stres herşey etkiliyor