yeninesilanne-99 Nur_00 Koku sebepleri enfeksiyon, idrarı uzun süre tutma ve az su içmekten kaynaklanıyor. Bunlardan biri koku yapıyordur
Nur_00 yeninesilanne-99 antibüyotikde kullanıyorum 3 aydır ama geçmiyor nedense sebebi enfeksiyonsa gebelik şekeri çıktı acaba ondanmı diyorum
Belginylmz Nur_00 enfeksiyon dan dedi bol bol su içmeyi soyledi ama su içince koku azaliyo sık idrarla attığımız icin