Benim bebeğim düzenli olarak emmiyor bazen de ben çalıştığım için emziremiyorum. Bu durumda düzenli olarak sütümü sağmam bana kilo verdirir mi? Yani aslında sorum şu, kilo verdiren şey sütün vücuttan çıkması mı, yoksa bebeğin emme işlemini gerçekleştirmesi mi?