Ayseee60 Kızlar hatırlarsanız post açmıştım bi tık üzüldüm diye ilk çocuğum kız doktor ikinciye de büyük ihtimal kız deyince biraz üzülmüştüm. Dün öğrendik erkekmiş Rabbim sağlıklı sıhhatli nasip eylesin ama iki duyguyu da tadacağım İÇİN çok mutluyum bin şükür ❤️🤲🏻
Elfsenack Ayseee60 kaç haftalıkken kız dedi sonra kaçıncı haftada erkek olduğu anlaşıldı ve hep erkek mi hissettiniz 😁🥰
LamiyaCetinkaya Ayseee60 Allah bağışlasın ❤️ bana da 14. haftada erkeğe benziyor denildi, Allah var evlat ayrımı yapmam ama içimde bir his kız olsa keşke diyor, 16+2 şuan, randevuya daha 2 hafta var, içim içimi yiyor 😃
Ayseee60 Elfsenack evet hep erkek hissettim nasıl olur dedim kendi kendime. Doktorumun yanılacağına ihtimal BİLE vermedim. Kısımda çillenip epey çirkinleşmiştim, bulantılarım 12 de geçmişti şimdi 17 oldum bulantılar devam güzelleştim vs derken belirtiler de hep farklıydı
bdenerigokce Ayseee60 cinsiyeti öğrenmeden önce yüzüm kötüledi ve dedim ki kız olcak heralde kız istemiyordum bi tık üzüldüm ama hep de erkek hissediyordum. Kız istemememin sebebi ilk çocuğum ve benim abim yok, abim olmasını çok isterdim o yüzden erkek istedim, erkek dediler bakalım sağlıklı olsun da 🫶🫶🙈
Bebekbeklrkn Ayseee60 Zaten 12’de tam kesinleşmemiş neden üzüldünüz diğer haftalarda daha net belli oluyor tahminde bulunmuş bence yani sağlıklı olması daha önemli bence cinsiyet önemli değil
Ayseee60 Bebekbeklrkn elbette oyle üzülmek değil de küçük bi burukluk yani. I başka sağlıklı olması zaten tek temennimiz. Göstermişti çünkü 12 de büyük ihtimal kız dedi yanılacak bir dr olmadığı İÇİN yanılmaz sanmıştım
Ayseee60 bdenerigokce bende ilk hamileliğimde kız olsun istedim çok şükür oldu. Büyüdükçe yakın arkadaşım oluyor 🥰
Ayseee60 LamiyaCetinkaya yani içimizden geçiriyoruz bunda ne var Kİ ayıp değil günah değil. Rabbimden istiyoruz hayırlısını, sağlıklısını versin diye.ilk hamilelik mi canım