Simay13 ben de böyleyim 10 senedir benim korkum kalp krizi değil aklımı kaybetmekti , sürekli kusardim günün her anı en ufak kötü dusunce gelince , ve sonrasında beslenmeyip susuz kalmaktan kusacam diye korkardım ilaç tedavilerine başladım, ama dediğiniz gibi beyinde bitiyor panik geldiği an amaaan hic bisey benden önemli değil diyorum beynimin oyunu felan diyorum şuan olan kötü bise yok olsun hele bi o zaman üzülür düşünürsün şuan iyisin diyorum kendime , nefes egzersizi yapıyorum yüzüme bileğime enseme soğuk su vurunca biraz iyi oluyorum sanki , geçen de 10.haftada aşırı kanamam oldu uzun zaman üstüne vücudum titremeye kasmaya başladı 5 dk sonra duruldu , ah o kadar zor Bi hastalık ki öldürmez süründürür, Rabbım bizim gibilerin de bebislerin de yardımcısı olsun