Eebb aaaa evet çok mantıklı. Ben de iki saatte bir emziriyoeum o zaman 60 cc bana da normal. Sarılık değeri kaç peki benimki 12.8. Emzirme saati değerine göre mi belirleniyor acaba. Bana hastanede demişlerdi iki saatte bir emzir diye,doğum yaptığım gün. Anne sütü ile iyi gidiyoruz da mama verince çok geç uyanıyor uzun süre acıkmıyor sanırım.