nurozgee Çok doğru. Stres yapmayın akışına bırakın. Biz 2 ay istedik yumurtlama günlerini değerlendirdik, reglime gün sayıyordum test yapmak için ama olmadı negatif çıktı. Üçüncü ayda değerlendirdik ama artık olursa olur, olmazsa Allah bilir dedik. Çünkü hep hayal kırıklığına uğruyorduk. Hatta test yaparken bile ümitli değildim ama pozitifi gördük. O yüzden akışına bırakmak en iyisi 😊