Kizlar on gün önce aşırı şiddetli korkunc bi kanama geçirdim heryer kan oldu abartmıyorum. Doktor iğne yaptı dinlen dedi tekrar gel falanda demedi. Herneyse ben böyle aşırı bulantı yasıyorum bu aralar sürekli ama sürekli kusuyorum. Hep böyle içimde korku acaba bebegin kalbi mi durdu ??beni mi zehirliyor?? Ben neden böyle kusuyorum bişe mi oldu. Acaba öldü de zehirleniyorum mu suan Acaba acile mi gitsem ultrasona mı girsem.?? Kalbi atıyor mu? Devamlı böyle paranoya halindeyim. Uyanıyorım bulantı basliyor yatana kadar zaten o da beni yoruyor böyle kuruntularla gün geçiriyorum. Öyle dertlesmek destek almak istedim 🫤🥹🤦🏼♀️