Bende bugün 16 yım ikinci gebeliğim baya çıktı karnım normalde zayıfım direk göbeğim belli oluyor o yüzden 😅 salı günü gidicem doktora inşallah cinsiyeti ögreniriz hareketlerinide hissediyorum artık 14 gibi baslamıstı ufak ufak suan baya hissediyorum