H44_890 Merhaba ben 18 haftalik gebeyim fakülte hastahanesinde servisk uzunlugum 27 cm ölçüldü özele gittim 35 cm ölçüldü bir sıkıntı olur mu bu durumu yaşayanlar var mı
Seyhanceren H44_890 benimde 23. Haftamda 27 mm ölçüldü progestana başlattı doktorum erken doğum olmasın diye 34.haftamda bıraktım 37+1 deyim şuan korkmayın iyi bir doktora görünün
Hnd3535 H44_890 farklı ölçümler olabiliyor ama bu kadar farkla olmaz. Doktorun becerisi fln ön planda bu ölçümlerde. Bide arada bi kaç gün fark varsa ve dinlendiniz flnsa uzayıp kısalabiliyor
Yazmelegi_ H44_890 fakülteye gitmeyin zamanında beni de çok korkuttular sonra özele gittim bir sıkıntı çıkmadı
H44_890 Seyhanceren bende şu an progestan kullanıyorum fitil tıp fakültesi ultrasonu çok kötüydü 27 ölçtü iki gün sonra özele gittim kendi doktorum 35 ölçtü fotoğrafını da çekti verdi kisalmamasi için ne yapabilirim
Seyhanceren H44_890 bol bol dinlen fitil çok güzel ve gerçekten işe yarıyor rahim ağzı kısalıp uzayabilen bişey fitil uzatır korkma sen
Ogretmenaannee H44_890 Ben de 19.haftadayım vajinal 34 karından 32ölçüldü servikal uzunluk iki farklı doktora gittim günde iki kere progestan iki kere de magnezyum kullanacağım ama bu dikişe gidicek gibi duruyor dedi sertleşme ve ağrılarım da var Allah yardımcımız olsun🤲🏻İlk oğlum da 35.haftada doğdu
merii10 Ogretmenaannee sertleşme dedginz şey tam olarak nasl oluyr ben 17 haftaligim ve hafta başından beri karnımin bı kısmı baya sert oluyr aniden ve dokundugumda orda bebeği hissediyrm snra geciyr böyle mi siznkide
irem10 H44_890 benimde özelde ulstarsonra da ayrıntılı ultrason zamanı 31 çıktı devlette 35 üstü çıktı 4 yakın dedi ondan boşver
Ogretmenaannee merii10 Evet sanki bebek poposunu oraya dayayıp ittiriyomuş gibi bi sertleşme bi on saniye kadar sürüyor sonra yumuşuyor 😔
Fattuma merii10 benim onceki gebeligimde boyleydi,hem ağrı,hem baski hissediyordum,ve karnimin bir tarafinda sertlik oluşuyordu,dokununca ya da biraz oksayinca falan geciyordu,bi de çok sık idrara çıkma vardi
merii10 Ogretmenaannee bnmde öyle oluyr ve hatta parmağımla hafif bastırınca pıt pıt nabzı gbi bişey atıyor oluyr bn onu sertleşme degl bebeğin hateketi olarak düşündüm korkmalimiym😔
Fattuma H44_890 fakultedeki hocalar genellikle daha bilgili,,ve evet uzunlugunuz maalesef sizin icin simdiden risj,, çünkü benimki de bu uzunlukta ve serklaj olacagim,size de doktor tavsiye etti mi serklaji