Ftmnurkc evet ilk 3 ay önermiyor hiçbir doktor 3 aydan sonrada öneren doktorda var önermeyende. Benim doktorum 3 aydan sonra boyayabilirsin açıcı renk değiştirme yapmadan dedi ben zaten hep kendim tek tenge boyuyordum her zamanki boyamdan alıp boyadım 4 4,5 aylık falandım