ayse4161 Kızlar selam 10+5 haftaligim şuanda bu haftalarda sizler de de kasık ağrısı fazlasiyla oldumu
Deletedmom_112 ayse4161 bende de 2 gündür var normaldir diye düşünüyorum tecrübeli hamileler yazar şimdi
Mommybabyy ayse4161 o haftalar da illa ki oluyor benm bir iki dün oldu sonra geçti dayanılmıcak kadar olmadığı sürece ara ara ağrımasında bir sıkıntı yokmş canm