Yazmelegi_ Kızlar 40 çıktıktan sonra hemen adet olunuyor mu yoksa belli bir süre mi geçmesi gerekiyor
cahillesohbetikestim Yazmelegi_ ilkinde 2.5 ay sonra ikinci de doğumdan 55 gün sonra gelmişti. İlk bir yıl gelmeyen de olabiliyor
Senayuzuntas Kişiden kişiye değişiyor bu kimi hemen oluyor kimi 3 ay kimi 6 derken 1 sene olmayan bile var tanıdıgım
Yazmelegi_ Senayuzuntas anladım bende olmayınca korktum biraz bi sıkıntı mı oldu diye teşekkür ederim
hayalim35 Yazmelegi_ olabilir normalde de adet gecikince stres basıyor rahatsız oluyor ondandır belki ama gayet normal 1 yıla kadar olmaması veya düzensiz olması
cahillesohbetikestim Yazmelegi_ kalabilirsin canım sen güzel korunmaya bak ben oğlum 5.5 aylıkken prezervatifle ikinci oğluma gebe kaldım
elifsen Benim lohusalığım 11 gün sürdü. 50.günümde adet oldum ve her ay düzenli oldum. Kişiden kişiye değişiyor