Merhaba kızlar benim bebeğim zaten sürekli aşağılarda hareket ediyordu bi kaç hafta düzeldi hafif yukardaydı ama birkaç gündür o kadar aşağıdaki çıkacak gibi hissediyorum ve ağrı yapıyor. Normalde sürekli doktorda soruyorum normal durum diyor ama bu defa canım çok yanıyor ağlıyorum resmen iki üç gündür. Benimle aynı durumda olan var mı? Normal bir durum mu