bbaby44
İkinci doğumumdu sancılarım sıklaşınca acile gittim 9 cm açıklık varmış ebe 20 dk bulmaz doğurursun dedi hemen doğumhaneye aldılar beni kabusum orda başladı işte kalabalık bi ekip karşıladı beni üstümü bile çıkarmadan çatala aldılar hemen iki erkek doktor bi kaç tanede kadın vardı hemen aceleyle aç ablacım üstünü aç kaldır eteğini dediler ben çarşaflıyım açarken biraz utandım erkek olunca açıkçası o yüzden biraz çekindim açarken o zaman kızdılar hemen ıkınmaya başla gelsin bebek hadi hadi dediler suyum da daha gelmemişti doktor elini soktu patlatmaya çalıştı yapamadı sonra bişey istedi tekrar elini sokup onunla patlattı sonra yine ıkın dediler ben ıkınmaya çalışıyorum ama ıkınma hissim daha gelmemiş ki olmadı iki kere denedim ıkınma hissi gelmiyo daha diyorum doktor mu ebe mi ne zıkkımsa artık ya tamam bu yapamıycak getir epizyotomi yapıcam kesiyim dedi ama ben nasıl korkuyorum sürekli acele ettirdiler sonra neyse bu zaten yırtılıcak belli dur bi falan dedi ama ben acıdan nasıl bağırıyorum bebek çıkmak üzere kurtarın beni ölücem diye artık ıkınma hissi mi geldi korkudan mı ıkındım bilmiyorum aşırı uzun nefesimi bırakmadan ıkındım sonunda kızım doğdu tam rahatladım derken asıl zor kısım başladı aman Allahım düşündükçe acı çekiyorum bebeği götürdükten sonra iki kadın doktor kaldı ebede olabilirler bilemiyorum tam sürekli karnıma bastırıp ellerini sokup içimden bişeyler çıkarmaya başladılar o kadar tekrar ettiler ki ben artık acıdan çığlık atıp ağlamaya başladım tekrar bi sürü kişi geldi noluyo diye gazlı bez sokup sokup çıkardılar içime neyse plasentayı falanda çıkardılar sonunda dikişe geçtiler ama ben ağladıkça kızıp azarlıyolar aynı zamanda yok biz sanki keyfimizden yapıyoruz ağlayacak ne var ne ağlıyosun diyolar sürekli dikişide galiba yapan kişi ilk kez mi yapıyodur nedir yanındaki tarif ediyo bu dikiyo falan o kadar uzun sürdü ki iki kere uyuşturucu sprey sıktılar yinede bazı noktaları hissettim neyse ben artık dayanamayacak vaziyetteyim ağlamamada kızıyolar iç çekip duruyorum istemsizce onada kıpırdama diye azarladılar baya bitmedi mi niye bu kadar uzun sürdü diyorum yırtıklar ayrı yerlerde dediler sonra erkek doktorda heralde neden bitmedi diye kontrole geldi o da çok sinirliydi ordaki diken ebeye kalk sen ben devam edicem dedi biraz onlarda sürtüştüler neyse bu sefer o geçti o da iğne yaptı makatımın iki tarafına biraz da o dikti aynı zamanda azarladı sonra defoldu gitti herşey bitti ama bende bittim resmen acıdan kıvrandım sonra odaya çıkmadan önce bi yatağa aldılar bebeği getirdiler o arada refakatçimde bebeği giydirdi baya da orda beklettiler başka bi ebede gelip bi kaç defa karnıma bastırıp parmakladı tekrar en sonunda odaya alındım hastaneye 21.15 gibi gittim bebeğim 21.38 de doğdu benim odaya çıkışım 23 gibi oldu doğumum kısa sürdü ama odaya çıkana kadar bana cehennemi yaşattılar hiçbirine hakkımı helal etmiyorum hepsi Allahından bulsun isimlerini bilsem şikayet edicem ama bilmiyorum bende Allaha havale ettim odaya çıktıktan sonra iyiydi ama ordaki hemşire ve doktorlar gayet iyi davrandılar bugün 1 hafta olucak ama hala iyileşmedim sözde normal doğum ama hiç bir avantajını göremdim ben hala dikişlerim acıyo rahat rahat doğrulup hareket edemiyorum