Gulgulhan O yüzden çocuklar arasında çok beklemesini tavsiye etmiyorum. Etrafımda o kadar çok ki. İlki normal yolla olup ikinci olmayan tüp bebek yaptıran. Çok konuştum galiba. Biraz içimi dokeyim dedim😉
nazelakcay Gulgulhan yaa bende aynı şeyi düşünüyorum transferden sonra bir tane kaliteli embriyo kaldı dondurduk 5 yıl süreyle 1 tanede olsa
Ask12 nazelakcay herkesin beta değeri çok farklı ki 7.gün için iyi bi değer sen artışın güzel gidiyor mu ona bak gerisini hiç takma canım😘
Zeynep_ze nazelakcay yok zaten düşük yüksek çıkması önemli değil artışın düzenli olması önemli ikinci testin yüzde 60dan yüksek çıkması gerek
Gulgulhan [silindi] yok kullanmamıştım. Ama zihin olarak aşırı aşırı rahattım. Bir tane çocugum var. Olursa olur olmazsa olmaz gözüyle baktım hep. Allahta nasip etti. Bence en önemlisi psikoloji. Bunu sağlamakta zor tabiki.