Hale23 Merhaba hamisler sizde de genital koku oluyor mu günlük ic çamaşır degistirmeme rağmen ve hijyene önem vermeme rağmen koku olayı geçmiyor 17 haftalık olucaz önceden böyle bir sorun yoktu kan ilacına başladım ondan olabilir mi
Minigiim-vebenn52 Hale23 evet ya bıktım gerçekten yıkıyorum kuru tutuyorum çamaşır değişiyorum ama yine oluyor yine oluyor
Churcill Hale23 enfeksiyonunuz olabilir mi benim de öyleydi o koku dışardan değil idrar yollarından geliyo genelde
Cicekcim Hale23 nioli yağı kullanmalısın bende de çok vardı onu kullandıktan sonra geçti. Birde yıkarken mümkünse ayrı yıkamaya gayret
Cyln00 Minigiim-vebenn52 nioli yağının bir zararı olucağını düşünmüyorum öyle problemim yok ama ilk hamile kaldığımdan beri kullanıyorum kokusu hoşuma gidiyor hoş koku veriyor rahatlatıyor bence denemelisiniz 1-2 damla :)
Hale23 Belginylmz hem koku hssasoyeti var kendimden tiksindim acaba kan ilacıyla alakası var mıdır çünkü ona başladıktan sonra oldu gibi
Melekecre Hale23 benimde oluyordu dediğiniz gibi herşeye dikkt etmeme rağmen, oturduğum yerden kokuyu alıyordum, fitil kullanıyorum,koku gitti,mutlaka doktora gidin şikayetinizi söyleyin. Bol su içerekte geçmiyor
happyson Melekecre bende de var ama enfeksiyon mantar çıkmamıştı kontrolümde çok hassasım çıldıracağım bende burnum aşırı hassas bir de bu eklendi
Hale23 happyson değişik bir koku olk gebeligimde yoktu bunda yıkıyorum temiz iç çamaşır giyorum yarım saat sürmeden koku kendini belli ediyo can sıkıcı olmaya başladı
Melekecre happyson ekşimsi bir koku mu? Bana test vs yapılmadan direk doktor verdi , şikayetimi söyledim, oturduğum yerden kokuyu alıyorum vs dyince fitil verdi, geçmesini beklemeyin bence geçmez, ilişkiyi yasak etmişti
happyson Melekecre aaa evet sonraki kontrolümde bende söyleyeyim. İlişki konusunu hiç sormadım genel bir çekincem var aslında. 29 haftalık olduk ne zamana kadar hangi durumlarda yasak konuşmak istiyordum ama çekiniyorum sanırım. Teşekkür ederim bilgi için doktorumla konuşacağım
Melekecre happyson ilişki konusunu onlar söylüyor direk yaşam diye,ama size soylemezlerse sorun tabi,