Merhaba kızlar. 4+5’ken 2466 betayla keseyi doktorum göremedi Salı günü çağırdı. Salı günü 5+3 oluyoruz. Birazdan da kan vermeye gidicem tekrar betaya bakalım dedi doktorum. Salı günü görür müyüm keseyi stres oldum biraz göremedik diye erken dedi doktorum ama yine de betam keseyi görmek için yeterli diye düşünüyorum