Mrymsr ben de öyleydim normal doğum dikişim sağ makatıma doğruydu çoktu tuvaletimş yapmaktan ödüm kopuyordu gelmesin diye dua ediyordum o derece .. duphalac diye bir şurup var kabız olmayı engelliyor onu kullandım sabahları kayısı yedim aç karna falan ilk tuvaletimş zorlanmadan yapmıştım çok şükür , duphalac şurubu sabah akşam içiyorsunuz isterseniz bi doktora danışıp kullanın kabızlıgı da önlüyor daha yumuşak bir halde yapıyorsunuz zorlanmadan