Normalde hep gebe kalmadan 3 ay önce folik asit kullanımına başlayın derler. Ben de belki bu ay olur belki bu ay olur diye diye bir türlü hamile kalamadım ve 6 ay kadar süredir folik asit kullanıyorum simdi ise daha çok yeni hamileyim. Böyle bi durum yaşayıp gebe kalmaya çalışırken folik asit kullanan bu durumu doktora soran oldu mu ? Fazla folik asit otizm vs gibi şeyler okuduğum için endiseliyim sizlere sormak istedim