Munevver_bozdogan 3 gündür adetim. Bugün koyu kahverengi akıntım geldi şaşırdım daha önce böyle bir şey olmamıştı. Neyle ilgisi vardır bunun sizce ?
Munevver_bozdogan 1prensesannesi__ evet canım 3 gündür normal adetim. Dün gün koyu kahverengi baya koyu kahverengi akıntı geldi ve ilk defa böyle bisey oldu şaşırdım. Peçeteyle sildiğimde de baya koyu kahverengi geldi
Asfmray Endişelenecek bişy yok bence içinde bekleyen kan koyulaşıp öyle atılıyor vicuddan bazen benim adetimn son günleri illa kahverengi gelirdi bazen de en başında
Munevver_bozdogan 1prensesannesi__ evet adetim normalde 6 gün sürer bugün 4.gün çok az kan var az adet olmam sıkıntı mı peki
KuzeyinAnnesi10 Munevver_bozdogan hayır değil bünyesel bazısı 3 gün bazısı 10 gün olur benimde az gelir toplasan 4 5 günde 2 dolu ped etmezdi hamile kaldım 😂🤷🏽♂️