Meliikeozdmr gebelik var gibi duruyor. Adet tarihine madem 4 gün var. 1 hafta sonra ver. Daha net rakamlar çıkar.
Mesela bende 6 haftalık hamileyim. Adetim bir gün geçmişti. Evde ovülasyon testi vardı onunla test yaptım. Çift çizgi çıktı. Şüphelendim, ertesi gün geneliz testi aldım yine çift çizgiyi görünce 2-3 gün sonra kan vermiştim. Yani bir haftaya yakın zamanda versem de bebeği geç gördüm. Ben hamileliğimi erken öğrenmiş oldum.