-Begum34 14 hafta 3 günlük hamileyim ama doktorum bebek cinsiyeti belli etmediğini söyledi tekrar randevu verdi normal bi durum mu bu
Bebegim3444 -Begum34 bende 14+1 de ogrendim ama kesin değilmiş. Bence dedi ama cinsiyet değişen o kadar cok duydum ki detaylı dan once inanmam ☺️ Bu zamana kadar hic göstermedi sizinde öyledir.
1cocuklumom -Begum34 normal bi durum bende 14 hafta da gittim dönmedi doktor göremedi 16 da yine gidecem
Kiymetcetinel Benim 15 haftam dün gittim doktora bebeğim yerinde durmadığını için göremedik sabırlı olun mutlaka görülür inşallah en kısa zamana görürüz çok merak ediyorum 🫣
-Begum34 Kiymetcetinel amin inş benimki bi gittim hareketliydi göremedik bugün de göstermedi aynı şekilde bende çok merak ediyorum sağlıklı olsunlar yeter ki 🤲🏻🙂
Yaseminn2345 Kızlar kahve içince bebek hareketli oluyormuş ultrasonda diyorlar. 3 ayı doldurmadım ama haftaya gideceğim sizce zararı olur mu Türk kahvesinin?