Arkadaşlar merhaba
İkinci hamileliğimi öğrenmiş oldum. Bu duruma epey sevindik, kazara da olsa..
Ama bugün biraz üzüldüm sanki.. Nedeni şu ki;
Benim son adet tarihim, 22 Ağustos.. Ben hislerim doğrultusunda gebelik testi yaparak hamileliğimi öğrenmiş olduk. Geçen hafta doktora gittiğimde verdiğiniz tarihe göre bebek 6 haftalık (22 Ağustos) dedi. Keseyi gördü ama bebek görünmüyor henüz daha çok erken bir hafta sonra gelin dedi. İyi tamam dedim bugün tam bir hafta oldu normalde 7 hafta olması gerekiyordu. Doktor ultrasonla karından baktı dedi ki bebek görünüyor kalp sesini dinleyelim, ama kalbi 90 atıyor hafa fazla atması gerekiyor birde verdiğin adet tarihinle uyumlu gitmiyor henüz. Yani 7 haftalık olması gerekirken bebek 6+1 gözüküyormuş. Kalbinin 90 atmasının sebebi de daha çok küçük. İki hafta sonra yine gel bakalım dedi.
Bebek yokken 6+0 gözükürken (ultrasonda öyle gözükmüştü) bir hafta sonra gitmeme rağmen bebek 6+1 gözüktü. Bebeğin gelişimine göre adet tarihini değiştricez dedi. İlk defa duydum böyle bir şey.. Daha önce yaşamış olan var mı