2numaramm Kızlarr 2,yi planlıyorduk bu kadar çabuk beklemiyordum hamileyim çok garip şeyler hissediyorum unutmuşum kziim 2 yaşını bitiriyor haftaya neler yapicam hastaneye ne zaman gtsem tahmini 5 haftalık
hayalim35 2numaramm bn ilk sağlıkocağına gittim kan verdim doktor yapılması gereken bütün tahlilleri aldı dün 7+2 iken hastaneye gittim hem keseyi hem kalp atışını gördük yaptırdığım sonuçları gösterdim aferin kız gelmeden halletmişsin herşeyi hastane uzak sonuç için gidemezdim hep sağlıkocağında veriyorum ilk kanı
Irmakmomss19 2numaramm masallah hayırlı olsun🥰 bende aynı senin gibi oldum kızım 4 yaşında ikinci bebeğimiz ilk denemede oldu şok olduk. Şuan 13 haftaligiz çok şükür. Hemen git bence bı muayene ol keseyi bı görsün doktorun. Sonra zaten kalp atışı için gidiceksin🙂
Eda91- 2numaramm ikinci bebeğim. Bugün gittim doktora 6+1 gözüküyor dedi. Adet tarihime göre 7 haftalık olması gerekirken 6+1di. O da muhtemelen geç döllenmeye bağlı. İki hafta sonra tekrar çağırdı. Bir takım testler istedi (vitamin,şeker, kan vs)
Kahverengi 2numaramm kasımda 2 yaşına gircek ilki zor oldu diğe olmaz diyordum ilk seferde oldu hala şoktayım daha doktora gitmedim erken öğrendiğim için haftaya gitmeyi düşünüyorum şuan uygulamaya göre 4hafta 6 gün olarak gözüküyor
2numaramm Kahverengi bizde ayniii 15inde 2 btcek ama bzim Bizde erken beklenmedik çünkü ilk bebegim 1 sene olmadı öyle tahmin ettik bgun öğrendim işte direk de çıktı vallahi şoktayız Ay bzim de 4 hafta 6 günlük diyor 😂😂😂😂
Kahverengi 2numaramm haha nerdeyse aynı valla bende ilk ne yapcamı bilemedm buraya yazdım sanki ilk gebeliğim herkes haftaya git beta hgc az daha yükselsin şimdi birşey yapmaz zaten doktor dedi bende haftaya aldım folikaside başladım hemen 😊