Merve0655 Şeker yuklemesinde 50 gr yüklendi açlık 79 tokluk 140 çıktı dr yüksek diye aradı ve 30 unda 75 gr yuklucek. Böyle olup 75 gr da düşük çıkan var mı acaba yardımcı olursanız sevinirim
Slnaycn Merve0655 çok yüksek değil ama tam sınırda çıkmış. Benim 50 gram da 162 çıkmıştı. 100 Luk yaptık onda normal değerler çıktı canım
Merve0655 Slnaycn inşallah benim de normal çıkar canım peki dikkat etmiş miydin 100 luk yapılmadan önce yemene içmene
Slnaycn Merve0655 evet canım çok dikkat ettim şeker ölçüm cihazı da aldım şimdi yiyorum ama olcuyorum yine dikkat etmeye çalışıyorum