Yagmurben Kayınvalidem gildeydik. Kutu süt vardı. İçtim ama tadı değişik değildi. Tarihi geçmiş 2 ay. 8 aylık hamileyim. Son anda farkettim birşey olur mu acaba ? Lütfen yazın
Bebegim3444 Yagmurben benim süt degil ama 28 gun geçmiş kaşar yedim sonradan farkettim. Kustum ama zaten hep kustugum icin peynirden mi bilmiyorum. Yanı benmki sizinkine göre daha küçüktü o zaman 13 haftalıktı.
Seldanur97 Yagmurben canım doktoruna danışman daha doğru olur ama baya geçmiş tarihide süt ürünü sonuçta doktora gitsen hem için rahatlar
Sevdaltun Bnde tarihi geçmiş yoğurt yemiştim bı de çikolata ama bir şey olmadı sonradan farkettm odum patlamıştı çok şükür bir şey olmadi
Yagmurben _Sedaa_ kusturdum kendimi ama duruma göre bakacağım herhangi bir sorun yaşarsam doktora gideceğim. Mesaj da attım zaten geri dönmesini bekliyorum