Merhabalar 37.haftadayim.Doktor ultrasonda bakti ve bebeğimin karin çevresinde 3 hafta gerilik olduğunu söyledi.2700 gram olduğunu ve bir haftalik sürede kilo almadığını belirtti.Cok önemli bır şey mi diye sorduğumda sadece ayına göre zayıf olacak dedi.Nst sonuçlarına göre haftaya cuma-cumartesi 38.haftada doğuma alacakmış.
Başına aynı durum gelen anneler varsa yardımcı olabilir mi çok tedirginim bu konuda.