Elenora Akduygu benim bildiğim doktorum bana adet tarihin geçtiği gün gel dedi benim de 15 gün vardı geçti öyle gittim
MorKelebek54 Akduygu kuzum bence 6 hafta olmayi bekle hem keseyi hem kalp stisini duymus olursun bende 5 haftslikken gittim kalp stsiis icin bide gidicem mecbur ve sabirsizlaniyorum o yuzden bekle bence kuzum
Haticetk Akduygu Akduygu ilk 6 hastalıkken gittim keseyi gördü daha sonra 10 haftalıkta gittim kalp atışını dinledik
MorKelebek54 Secure2 kuzum 6 hafta olmasini bekle hem keseyi hem kalp atisini duyarsin o zaman bende o 5 haftslikken gittim keseyi gordum sadece mecbur bida gidicem
Kanalize Akduygu bende çok erken öğrendiğim için 4+6’da gitmiştim keseyi gördüm kalp atışını 7+4’te duydum
Ask12 4+6 yım 14 ünde randevum var canım büyük ihtinal sadece keseyi görürüz hepsini bir görmek istiyosan 6-7 haftaları beklemen gerekir
hayalim35 Akduygu ben 7+2 de gittim hem kese hem kalp atışını aynı anda gördük 4+2 iken kan verdim sağlıkocağına ordaki doktorum şimdi gitme 2-3 hafta bekle demişti