Kypnrbrcu benim doğumum tansiyondan dolayı üniversite de oldu , savaş bey özel muayenesi olmasına ve hastası olmamama rağmen 2 günlük süreçte Benimle o kadar güzel ilgilendi o kadar güzel takip etti ki anlatamam 🤗 kesinlikle çok doğru bir karar , 2. Gebeliğim olursa eğer bende takipli hastası olmak isterim 🤗 sağlıcakla alın kucağınıza inşallah yavrunuzu